جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

درباره ما

در گذشته با توجه به عدم دسترسی همگانی به اینترنت و نرم افزارهای طراحی دیجیتال بسیاری از نشانه ها دستخوش تغییر شده اند و یا فایل با کیفیتی از آنها موجود نیست.
 
این سایت با توجه به نیاز روز افزون طراحان به تصاویر با کیفیت ، همگام با پیشرفت تکنولوژی و با هدف سرعت بخشیدن به صنعت چاپ، برندینگ و فضای مجازی درجهت بازآفرینی تصاویری با کیفیت بالا در فرمت های مختلف شروع به فعالیت نموده است.

قوانین

بدین ترتیب هزینه ای که می پردازید بابت ارائه فایل با کیفیت می باشد و حق مالکیت آن اثر برای آن مجموعه و طراح آن محفوظ است.

 

لوگو های موجود در سایت چهل ستون توسط شرکت ها و موسسات ذیربط ثبت شده اند؛ شایان ذکر است هرگونه تغییر در نام و رنگ، با هدف ایجاد طرحی جدید برای شرکت یا مجموعه ای دیگر کپی محسوب می شود.

 

بدین منظور می بایست استفاده از این تصاویر صرفا جهت پیشرفت اهداف مرتبط با شرکت یا ارگان مورد نظر باشد و در صورت بروز سواستفاده از نشانه های موجود، فرد خاطی از سوی شرکت صاحب امتیاز مورد پیگرد قانونی قرار می گیرد.

مجوزها

با کلیک کردن بر روی لوگو های رو به رو می توانید مجوز فعالیت سایت چهلستون را بررسی کنید و با خیال راحت خرید کنید.

تماس با ما

مفتخریم که شما سایت چهلستون را برای پیش برد اهداف خود انتخاب کرده اید. ما روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح الی 7 بعد از ظهر جوابگوی تماس های شما هستیم.
 
شماره تماس : 09135500399
آدرس ایمیل : logo@40soton.com
آدرس: اصفهان _ شاهین شهر _خیابان فردوسی پلاک 2